Vivien @ b00n' S dreamword **梦幻文言**: 覆水难收
I'm not supposed to love you,
I'm not supposed to care,
I'm not supposed to live my life wishing you were there,
I'm not supposed to wonder where you are or what you do, Sorry I just couldn't help myself,
I fell in love with you.


!about me

Vivien @ boon who originate from a kampung in Johor, now spending her bored life in Sunway. Like to dream a lot and crazy about everything she believed to be worth it. Yet, thing that she believe always hurt her most!

!my healers



!bitchin'



!my past pain'

!chit chat


ShoutMix chat widget


!Calendar

Today is



The time u reading this is




!Remembrance





Monday, March 20, 2006

>>>@@ 覆水难收 @@<<<


昨夜彻夜难眠,一个心很不争气的又想起你。。。

虽说时间是治疗伤口的良药,可怎么我的伤却怎么也好不了?

两年了,分开了这么久,虽然间中有见过面,也似乎于事无补。你的心已不在我身边了。

可那天的一句话,也让我等了就快一年了,你何时才肯实践你的诺言?诺言吗? 也许只是你一句儿戏吧!再怎么说,你也不曾做过什么。。。

好恨!恨你吗?不。

是恨自己为何还放不下你。不是早该放手了吗?

如果真的放手了,你在乎吗?

恨自己的愚蠢,无知,为何当初要放开你?如今就如覆水难收,要怨, 就怨自己吧。。。

爱你的心依然不变,变的只是天时地利人和, 及你的心。

------------------
the nite later, still cant fall asleep till. rolling on the bed at 5am, think of this song:

歌曲:让我欢喜让我忧

爱到尽头覆水难收
爱悠悠恨幽幽
为何要到无法挽留
才又想起你的温柔
给我关怀为我解忧
为我凭添许多愁
在深夜无尽等候
独自泪流
独自忍受

多想说声我真的爱你
多想说声对不起你
你哭着说情缘已尽
难再续
难再续

就请你给我多一点点时间
再多一点点问候
不要一切都带走
就请你给我多一点点空间
再多一点点温柔
不要让我如此难受

你这样一个男人
让我欢喜让我忧
让我甘心为了你
付出我所有


******************************************************************************************************
Vien reaching out for eternity | 10:03 pm | 2 Dreamz | link post
****************************************************************************************************** ******************************************************************************************************